• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

24 września 2015

Jak dodać link w komentarzu?


Hej kochani,  dzisiaj mam dla Was krótką, aczkolwiek bardzo przydatną instrukcję, jeśli można tak to nazwać. Chodzi mi o dodawanie linku w komentarzu.


Jest to bardzo proste i szybkie, w komentarzu wystarczy wkleić kod:
<a href="ADRES.BLOGA">TEKST</a>
Adres bloga czyli na przykład: pasjeweroniki.blogspot.com
Tekst na przykład: Jeju mam nową notkę zapraszam! Lub Mój blog :) Kilk.
♥ Pamiętajcie o tym, by zamiast www dać początek http:// 
Tak powinno tak wyglądać:
<a href="http://pasjeweroniki.blogspot.com">Mój blog :) klik <3</a>
Sama zawsze wstawiam link do swojego bloga gdy coś komentuje, aby ktoś mógł sobie wejść poprzez jedno kliknięcie, a nie przepisywanie/kopiowanie. Moim zdaniem jest to bardzo pomocne (i łatwe). Jeśli chcecie, to możecie popróbować w komentarzach, ale pewnie wyjdzie Wam za pierwszym razem.  Pozdrawiam i życzę wesołej jesieni ♥

2 komentarze:

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon