6/10/2017

'TUMBLR QUALITY' po mojemu

Hej Kochani! Dziś przychodzę do was z czymś innym a mianowicie z 'TUMBLR QUALITY"  w moim wykonaniu. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam Tumblr'a - same przeglądanie tych zdjęć jest inspirujące. Jeśli nie mam pomysłu na zdjęcia czy post inspiruję się własnie tam. Tumblr to składnica zdjęć, inspiracji,... Dlatego więc dziś prezentuje wam moje zdjęcia w stylu Tumblr quality. Mam nadzieję, że wam się spodobają i jeśli chcecie więcej zobaczyć takich na moim blogu piszcie mi w komentarzach. A teraz życzę wam miłego oglądania :* 
Psst, ostatnio założyłam nowego Instagram'a dotyczącego 'TUMBLR QUALITY' - Klik aby być na bieżąco















KTÓRE ZDJĘCIE NAJBARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA?
CHCECIE WIĘCEJ TAKICH POSTÓW?
KIEDY ZACZYNACIE WAKACJE? 

ZDJĘCIA: PASJE WERONIKI 
GRAFIKA W NAGŁÓWKU: ZDJĘCIE PASJE WERONIKI | OBRAZKI TUMBLR [TUMBLR PNG EMOJI]
GRAFIKA NA OSTATNIM ZDJĘCIU: SERDUSZKA [TUMBLR PNG HEARTS] | WIADOMOŚCI [TUMBLR PNG]

Pozdrawiam, WeronIKA xoxo

22 komentarze:

  1. No gratuluję! Bardzo ładny efekt osiągnęłaś :) aż miło się patrzy na tak inspirujące zdjęcia👌
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się spodobały :D
      Pozdrawiam, Ika

      Usuń
  2. Jejku uwielbiam takie zdjęcia! Mogłabym je oglądać i oglądać! Ostatnio sama zaczęłam robić zdjęcia takie jakie zawsze mi się podobały, a sama takich nie robiłam. Czekam na więcej takich wpisów! *-*

    Pozdrawiam ^^
    myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, w takim razie będę ich więcej publikować. Zajrzyj na instagrama tam ich jest więcej ;D
      Pozdrawiam, Weronika

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia! Super, że podjełaś się tego "wyzwania" i stworzyłaś własne "tumblr zdjęcia" . Bardzo ciekawie jest zobaczyć czyjeś spojrzenie na tą stronę z inspiracjami i próbę otworzenia tego we własnej wersji.
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się spodobały :D
      Pozdrawiam, Weronika

      Usuń
  4. Super to wyszło!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zdjęcia w stylu ,,tumblr'' i zawsze one mnie najbardziej inspirują <3
    Świetnie Ci wyszło!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten efekt zanikania!

    -> obserwuję!

    mój blog | sklep

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje czasem nawet mi sie przydaja, a zazwyczaj mam mnóstwo pomysłów :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też spędzam trochę czasu na przeglądaniu inspiracji - może nie zawsze na tumblr, ale jednak ;)

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia bardzo przyjemne dla oka! Stworzyłaś naprawdę świetny wpis ;) Mi się najbardzie podobało to, jak pięknie napisałaś ten sytat z gwiazdami, słońcem i księżycem - o wiele ładniej niż te tumblr'owe oryginały!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjecia ☺

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia chociaż nie w moich klimatach.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę cudowne zdjęcia megaa inspirujące :**!!
    Bardzo miło mi się czytało czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie to zrobiłaś. Sama uwielbiam przeglądać Tumblr! ;)
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, kocham Tumblr, WeHeartIt i wszystkie stronki tego typu. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładniutkie zdjęcia, można oglądać w nieskończoność :)
    http://newunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika