• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

28 sierpnia 2017

Moda w niemieckich szkołach

→FASHION IN GERMAN SCHOOLS←


BLUZA -  34,99 €  →HERE← , CHOKER -  3,99 2,99  →HERE←
SKARPETKI - 12,95€ →HERE← , SUPER STAR - 99,95 € →HERE←,
 SHORTY - 14.56€ →HERE←


SHORTY - 12.74€  →HERE← , FJALL RAVEN KANKEN  - 52,19€ - 144,75€ →HERE←
CROP TOP -  9.10€ →HERE← , ADIDAS - 89,95 €  →HERE←


JEANS - 129,90 PLN 77,90 PLN  →HERE← ,
CROP TOP -  8,19€ →HERE← , SUPER STAR - 99,95 € →HERE←

ZDJĘCIA: TUMBLR [PO WPISANIU  TUMBLR MAKEUP,NAILS, HAIR,..]
TŁO: TUMBLR
UBRANIA: SKLEPY INTERNETOWE PODANE W LINKACH
POST NIE PROMOWANY, KLIKANIE W LINKI JEST DOBROWOLNE

15 komentarzy:

  1. trochę mi brakuję takich ubrań na mojej uczelni- wydział prawa. Tam wszyscy w garniturach, sukienkach i garsonkach. Czasy takiego luźnego ubierania się niestety u mnie ograniczył się tylko do weekendów :(

    Pozdrawiam serdecznie,
    paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :D
    Fajnie piszesz, blog bardzo mi się spodobał dlatego obserwuję :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Niemczech na wymianie, mam wrażenie że tam każdy ubiera się jak chce i nikt nie ma z tego powodu problemu

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna notka, bardzo fajne rzeczy :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie u nas też jest podobnie, tylko przez to już każdy wygląda tak samo.. :/

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w szkole każda dziewczyna wygląda podobnie niestety ;/

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie moda europejska wszędzie jest bardzo podobna :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje bardzo mi się podobają. Moim ulubieńcem jest 3 propozycja. Lubię takie luźne ubrania :)
    Ciekawy wpis, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak powinno być w każdej szkole - nie tylko w Niemczech... Ja, rozglądam się aktualnie za nową parą butów. Czy moglibyście doradzić mi w jej wyborze? Zamówić chciałbym ją w tym miejscu: https://butymodne.pl/meskie-lucca-c532.p215.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten tok myślenia.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon